طلبه شهید کاظم نجفی

بیائید کاری کنید که آقا امام زمان از شما راضی باشد

دیده اید که در جائی یک شهید چگونه اطرافیان خود را به مسیر آورده و از پیروان سرسخت امام نموده پس چقدر لذت دارد آن لحظه ای که از هر محله‌ای ، خیابانی، کوچه‌ای شهیدی داشته باشیم ، ایرانمان گلستان میشود همه جا بوی عطر و دیارمان گلزار شهدا میشود.

 

وصیت نامه شهید کاظم نجفی
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الذین آمنوا هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله به اموالهم و انفسهم اعظم درجه اولئک هم الفائزون
سلام بر آقا امام زمان و درود بر حضرت امام خمینی، خداوندا شهادت میدهم به یگانگی تو و بر محمد که رسول تو است. این وصیت نامه و سخن خطاب به برادران و خواهران حزب الله است هر چند بخدا قسم لایق آن نیستم.
همانا شعار شیفتگان معشوق و عاشقان الله این بود که تنها ره سعادت شهادت، شهادت که شهادت لحظه نگریستن به وجه الله است. از خون هر شهید لاله
می روید و از درون هر لاله رزمنده‌ای و رهروی شاهد می خیزد که با ادامه دادن راه شهید رسالت زینبی را ادا مینماید. شهیدش روشنائی است و با سوختنش اطرافش را منور و بیدار میکند. خون شهید نهالی را آبیاری میکند که امام عزیزش آنرا کاشت. اکنون حول این نهال جویباری از خون است که رشدش را تداوم داده .
انشاءالله اگر این فوز خاص نصیبم شد از شما میخواهم که بخاطر من مصیبت نکنید. عزاداری و خفان برای حسین(ع) بکنید که با چه وقایع تاثرانگیز و مظلومانه ای به شهادت رسید به حال آنها بگریید که چگونه هنوز غوطه ور در لجنزار فساد و انحراف قرار دادند. شهدا در جوار حق رزق می خورند.
گفتم شهید میسوزد و نور میبخشد ، دیده اید که در جائی یک شهید چگونه اطرافیان خود را به مسیر آورده و از پیروان سرسخت امام نموده پس چقدر لذت دارد آن
لحظه ای که از هر محله‌ای ، خیابانی، کوچه‌ای شهیدی داشته باشیم ، ایرانمان گلستان میشود همه جا بوی عطر و دیارمان گلزار شهدا میشود. (از دید جامعه)
شهادت منتهی درجه ایثار انسان است که ما نوجوانان بسیجی آنرا لمس کردیم برای ما بسیجی ها شرم است چون حضرت قاسم و علی اکبر و علی اصغر به سرورشان حسین (ع) لبیک بگویند و ما اینجا اسلحه جهاد را برنداشته و با یار حسین (ع) خمینی عزیز همصدا نشویم. الگوی ما جوانان و نوجوانان اولین بسیجی های صحرای کربلایند.
خداوندا ما را با آنها محشور مان کن، خداوندا شهادتی نصیبمان کن که جوارح بدنمان قطعه قطعه شود تا شاید بدون کفن در نزد حسین (ع) خجل نباشیم و خداوندا ما را حسینی و بهشتی کن.
برادرانم
وصیت همه شهدا و این بنده حقیر اطاعت از روح خداست . آن مرد بزرگی که از شهر قم قیام میکند و حکومت اسلامی تشکیل میدهد همین خمینی است که پرچم حق را به آقایش حضرت مهدی (عج) تحویل میدهد. حمایت از امام یاری امام زمان است و دیگر اینکه بیائید کاری کنید که آقا امام زمان از شما راضی باشد . باید آنقدر در خود پاکی و تهذیب داشته باشید که حتما آقا را ببینید وقتی سینه می زنید و تعجیل ظهور و دیدن آقا را می خواهید اگر قلبتان پاک نباشد بخدا آقا را ناراحت کرده اید.
ایشان می گریند ، دلشان خون میشود از ضعف ایمان شما و از طرفی مهدی مهدی گفتن شما. سرلوحه امورتان ساختن و تهذیب باشد که انشاءالله تضمین میکنم به آرزوها و دعاهایتان برسید.
پدرم و مادرم
هر موقع که یاد زحمات و سختی هائی که برای من کشیدید و من در مقابل باعث ناراحتی شما بودم از خودم و گناهانم میترسم و میلرزم که نکند عاق والدین بشوم پدر و مادرم مرا حلال کنید و دعایم کنید.
الهم الرزقنا التوفیق الشهادت فی سبیلک