فرازی از وصیت نامه طلبه و بسیجی شهید مجتبی ابوالحسنی دولابی

ستاره ای در آسمان سرخ تشیع

داشتن جوانانی چنین متعهد و با ایمان تنها از مکتب جامعی ساخته است که قادر باشد وابستگی‌های انسانی را از متاع بی‌ارزش دنیا قطع کند و او را چنان بر مظاهر کفر و شرک و بیداد بشوراند که در راه نیل به اهداف الهی خویش، مرگ سرخ را بر تمامی آمال و آرزوها برگزیند.

بار دیگر در آسمان سرخ تشیع ستاره‌ای نو دمید و با انبوه ستارگان در پهن دشت جاوید آسمان به نور افشانی پرداخت.

آری شهید شاهد ما شراره‌ای از انفجار نور است که در قلب عاشقان حقیقت تا ابد خواهد درخشید و بارقه امید را در دل مستضعفان عالم روشن و پایدار خواهد داشت. شکر و سپاس خدای را که توفیق بهره‌مندی از فضای اسلامی را بر ما ارزانی داشت و باب پرفیض شهادت را بر ملت ایران گشود، تا آنجا که نوجوانان ما لیاقت درک نائب ولیعصر(عج) و رهبر مستضعفان عالم آنان دارند.
داشتن جوانانی چنین متعهد و با ایمان تنها از مکتب جامعی ساخته است که قادر باشد وابستگی‌های انسانی را از متاع بی‌ارزش دنیا قطع کند و او را چنان بر مظاهر کفر و شرک و بیداد بشوراند که در راه نیل به اهداف الهی خویش، مرگ سرخ را بر تمامی آمال و آرزوها برگزیند. اینک یاد یکی دیگر از گلگون کفنان اسلام را زنده میداریم، باشد که حماسه مقاومت و ایثارشان ما را در ادامه راه شان استوارتر و مصمم‌تر سازد. ان‌شاءالله

.: فرازی از وصیت نامه طلبه و بسیجی شهید مجتبی ابوالحسنی دولابی

زحمت دادم، انشاءا… این حقیر را میبخشید. از کشته شدن من در این راه هیچ ناراحتی به خود راه ندهید. بلکه افتخار کنید که توانسته‌اید قدمی در به ثمر رسیدن انقلاب بردارید. من امانتی بودم در دست شما که این امانت را به صاحبش بازگرداندید.
من ۱۰ روز روزه قضا و ۷ روز نماز قضا دارم برایم بگیرید. محمد جان درس هایت را خوب بخوان که انقلاب ما به افراد متخصص و با ایمان خیلی احتیاج دارد، و شما مرتضی سعی کن ادامه دهنده راه من باشی. از همه شما طلب مغفرت میکنم. الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون. والسلام علی جمیع الانبیا و المرسلین و الشهدء الصالحین.

سه شنبه ۱۹ مهر ۶۲

مجتبی ابوالحسنی

آلبوم تصاویر اختصاصی شهید مجتبی ابوالحسنی دولابی