سفارش موکد طلبه شهید سید داود احمدی

در راه خدا جهاد کنید و گوش به فرمان امام خمینی باشید

در یکی از نامه هایی که به دوست روحانی خود نوشته بود یادآور شده بود: حاج آقا، از شما میخواهم برایم دعا کنید. اول آنکه خدا گناهانم را بریزد و بعد شهادت را نصیبم کند و چشمم را به جمال نورانی حضرت مهدی عج منور کند. هر چند که لیاقت آن را ندارم.

.: زندگینامه طلبه شهید سید داود احمدی

طلبه شهید سید داود احمدی در روز ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ دیده به جهان گشود. او از همان کودکی در خانواده ای مذهبی پرورش یافت. در سن ۶ سالگی تحصیلات ابتدایی خود را شروع کرد. در صحنه های انقلاب با وجود سن کم شرکت میکرد و با شروع جنگ تحمیلی در بسیج ثبت نام نمود. در آن زمان سیزده ساله بود که به واجبات دینی بسیار اهمیت میداد و از آن جمله می توان به اقامه نماز شب، شرکت در دعای کمیل، روزه ‌های مستحبی و نماز جمعه را نام برد.
سید داود چندین بار به جبهه های حق علیه باطل رفت و در نامه هایی که از آنجا برای خانواده میفرستاد بسیار سفارش می نمود که در راه خدا جهاد کنید و گوش به فرمان امام خمینی باشید. در یکی از نامه هایی که به دوست روحانی خود نوشته بود یادآور شده بود: حاج آقا، از شما میخواهم برایم دعا کنید. اول آنکه خدا گناهانم را بریزد و بعد شهادت را نصیبم کند و چشمم را به جمال نورانی حضرت مهدی عج منور کند. هر چند که لیاقت آن را ندارم. تا اینکه در بهمن ماه ۱۳۶۴ از طرف مدرسه مجتهدی که در آنجا مشغول به تحصیل بود به جبهه اعزام شد و سرانجام در عملیات والفجر ۸ درمنطقه فاو در اثر ترکش در قسمت سفیدران و سر به مقام رفیع شهادت که همان آرزوی همیشگی اش بود دست یافت.

.: از جمله فعالیت های شهید

– تاسیس جلسه دعای کمیل و دعای توسل که مداحی آن را نیز شخصاً بر عهده داشتند
– مسئول پست در بسیج مسجد جامع
– تاسیس کتابخانه مسجد جامع افسریه

.: ویژگی های برجسته شهید سیدداود احمدی

مهم ترین ویژگی وی مناجات با پروردگار خویش بوده است و تقریباً تمام صفات پسندیده در ایشان مجتمع بوده است.