«طلبه شهيد: سيد حسين صادقي

امام را، در حقيقت اسلام را تنها نگذاريد

مادر عزيزم! اميدوارم كه زينب‌گونه در اين مواقع كه همه در معرض امتحان خداوند مي‌باشند روسفيد بوده باشيد. به اميد زيارت كربلا.

زندگی نامه شهید سید حسین صادقی
ششم اردیبهشت ۱۳۴۴، در شهرستان تهران چشم به جهان گشود. پدرش سیدمصطفی، کارمند بانک بود و مادرش فخرالسادات نام داشت. تا سوم راهنمایی درس خواند. سپس به فراگیری علوم دینی و حوزوی تا سطح (مقدمات) پرداخت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. یازدهم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت گلوله شهید شد. اثری از پیکرش به دست نیامد. او را مجید نیز می نامیدند. برادرش سیدعلیرضا نیز به شهادت رسیده است.

وصیت نامه
بسم الله الرحمن الرحيم «طلبه شهيد: سيد حسين صادقي»
«تهران»
با عرض سلام خدمت امت شهيدپرور و خانواده محترم و دوستان. مي‌خواستم چند جمله وصيتي كرده باشم. اين بنده سر تا پا تقصير از اين دنيا چيزي ندارم كه بخواهم براي آنها تكليف روشن كنم و اما مسأله روزه و نماز؛ روزه ۴۰ روز و يك ماه نماز برايم بخوانيد.
البته اين يك ماه نمازي است كه احتياطاً برايم بخوانيد كه ان‌شاء الله در آن دنيا از اين جهت بدهكار نباشم
و اما مسأله جبهه آمدن اين‌جانب؛ چون امام عزيز تكليف كردند كه برويد و نگذاريد جوان‌ها در جبهه‌ها خسته شوند، بر خود لازم ديدم كه به جبهه بيايم تا به وظيفه خود عمل كرده باشم و در آن دنيا در محضر خدا ان‌شاء الله روسفيد باشم.
پدر و مادر عزيزم! در مدت اين چند سال به شماها خيلي زحمت وارد شد تا من را به اين جا رسانديد، اميدوارم كه اگر در آن دنيا قبول شدم، ان شاء الله بتوانم دست شما را هم بگيرم و پاداش اين همه رنج‌ها را بدهم ان‌شاء الله. اما برادران و خواهران عزيزم! به فرمايشات امام عزيز گوش فرا دهيد و امام را، در حقيقت اسلام را تنها نگذاريد. به همه دوستان و آشنايان و فاميل‌ها سلام گرم را برسانيد و براي من طلب حلاليت نماييد.
مادر عزيزم! اميدوارم كه زينب‌گونه در اين مواقع كه همه در معرض امتحان خداوند مي‌باشند روسفيد بوده باشيد.
به اميد زيارت كربلا.
«والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته»